Sunday 13 March 2016

ASUS 4/5/6/7 root


ASUS 4/5/6/7 ေတြကို က်ေနာ္ တို႔ root ေဖာက္တဲ့ေနရာမွာ
က်ေနာ္ တို႔ kingo root tool မလိုပဲ က်ေနာ္ အခု တင္ေပးထားတဲ့
batfile ေလးနဲ႔ ပဲ ျပီးပါတယ္ လုပ္နည္းကလည္း လြယ္ဆံုးနဲ႔ အဆင္ေျပဆံုး
ပါပဲ က်ေနာ္ လက္ဆြဲေတာ္ေလး ပဲေျပာရမယ္ က်ေနာ္တို႔ USB ကို on ျပီးရင္
batfile ZIP ကို ျဖည္လိုက္ပါ။ ၾကိဳးထိုးျပီးရင္ Enter တစ္ခ်က္ေခါက္လိုက္တာနဲ႔
Phone မွာ သူဘာသာ အလုပ္လုပ္ေနမွာပါ။ ဘာမွထက္လုပ္စရာမလိုပါဘူး။
pawer ျပန္တက္လာတာနဲ႔ SuperSU နဲ႔ လန္းေနပါျပီး အာမခံပါတယ္ ေနာက္ထြက္တဲ့
asus zenfone 2 တု႔ိကိုေတာ့ အာမမခံပါဘူး မူလလက္ေဟာင္း asus 4/5/6/ tablet 7 ေတြမွာလည္း အာမခံပါတယ္ လံုးဝကို အာမ ခံပါတယ္။
အဆင္ေျပပါေစ။


      download link 
http://www78.zippyshare.com/v/F0gDjW3g/file.html 

0 comments:

Post a Comment